רוב העסקים מנסים להגדיל את הרווח, ומספר טכניקות קיימות כדי להגדיל את הרווח שנוצר. אסטרטגיה אחת היא לכתוב תוכן של מנהיגות מחשבתית, לאגד אותו במדיה החברתית, או למצוא דרכים להשיג את המותג שלך מול לקוחות חדשים. כל דבר שמקבל אותך מול יותר אנשים הוא טקטיקה תקפה. לאחר מכן, הוסף לעסק שלך מוצרים או שירותים כדי להרוויח יותר. הוספת שירותים יכולה לעזור לך להגדיל את הרווח שלך על ידי הגדלת הערך הכללי של המוצר שלך.

איך מגדילים רווח? על ידי מתן הלקוחות שלך יותר ערך עבור זמנם. על ידי הצעת שירותים נוספים, לקוחות ישלמו לך. אף אחד לא רוצה לבלות זמן להבין מה הם צריכים, או לעשות טעות. מכירת ערך מוסף ללקוחות שלך היא הדרך לעתיד רווחי. מאגר גדול של תלונות לקוחות יכול לעזור לך לזהות את עשרת המתלוננים הטובים ביותר ולהתאים אותם למספר ההזמנות הרווחיות. סקור מספרים אלה באופן קבוע כדי שתוכל לערוך שינויים בעת הצורך.

רווח נמוך יכול להוביל למנטליות של ”הכל הולך”, מה שמוביל לחוסר התמקדות במוצרים הנמכרים ביותר. אסטרטגיה זו לעתים קרובות תוצאת פחות מפץ עבור הכסף שלך. במקום זאת, התמקד במוצרים עם שולי רווח גבוהים ושהלקוחות ירצו לקנות. רווח גבוה יותר יכול להגביר את ההכנסות ולעורר נאמנות. השורה התחתונה: הגדלת שולי הרווח חיונית לעסק מצליח. רווחיות היא מדד חשוב לצמיחה.

עליית מחירים לא חייבת להיות שינוי משמעותי. לפני העלאת המחירים, בדוק את השינויים בקבוצה קטנה של מוצרים וראה כיצד הלקוחות שלך מגיבים. אתה יכול אפילו לסמן פריטים נבחרים ולמכור אותם כגרסאות פרימיום. בסופו של דבר, הלקוחות שלך יעדיפו את הקטע הזה על פני המנוחה. ישנן דרכים רבות להגדיל את הרווח, רק תזכור לחקור ולהעריך את השיטות השונות להגדלת הרווח.

בנוסף לשיפור שולי הרווח שלך, אתה יכול גם להגדיל את גודל הסל שלך ואת ערך ההזמנה הממוצע שלך על ידי מכירת מוצרים פופולריים יותר. עלייה במכירות ומכירה צולבת הן שתי דרכים נהדרות להגדיל את הרווחים. ההמלצות של אמזון מובילות לרכישות דחפים, וטכניקות אחרות מעודדות לקוחות להוציא יותר כסף. המפתח הוא להגדיל את המכירות של מוצרים פופולריים ולשמור על מחירים נמוכים יותר במוצרים פופולריים. בנוסף, קידום יכול להגדיל את המכירות אבל גם יכול להיות הרסני.

אסטרטגיה שלישית להגדלת הרווח היא לבקש מהלקוחות הנחות. זה לא תמיד קל לבקש הנחות, אבל אם אתה מוכן לתת את זה ללקוחות שלך, הם בשמחה ייקחו את זה. לבקש הנחות זו דרך אחת להגדיל את הרווחים, וזה אימון טוב לאמץ. לבקש הנחות זו דרך נהדרת להגדיל את הרווח. אבל תזכור תמיד לשמור על הלקוחות שלך מאושרים!