אם אתה דואג כל הזמן שהמכונית שלך תפתח את השער שלך, טיימר וירטואלי למכוניות יכול לעזור. זה יעזור לך לעקוב כמה זמן לוקח לפנות את החניה שלך. זה יכול לשמש אוטומטי לחנייה שלך. הלוח ESP8266 יכול לשלוט בשני שערים בו זמנית והוא זול וקל לשימוש. עם קצת עזרה מארדואינו, אתה יכול בקלות לבנות כלי שימושי זה עבור המוסך שלך או כביש הגישה.

טיימר המירוץ הקסום של דרבי מצויד בחיישן ומאיר אינפרא אדום. זה דורש חיבור USB כדי לתקשר עם המחשב שלך. בעת השימוש בו, עליך להשתמש בהגדרות הבאות: 19,200, 8 סיביות מידע, 1 Stop bit, No Parity, ו No Flow Control. עבור אנדרואיד, בחר תקשורת בלוטות '. לאחר הטיימר שלך הוא זווג עם המחשב שלך, זה יופיע כמו יציאת Com וירטואלית.

במקרה שמכונית לא תסיים את המירוץ, היא תסומן כ-DNF. הטיימר הווירטואלי למכוניות יכול לשמש גם לשליטה על השערים למטרות אחרות. אתה יכול להגדיר את הטיימר להיות ארוך יותר ממה שאתה רוצה המירוץ להימשך. ניתן גם לכוון אותו כדי לאפשר נתיב אחד בלבד. באפשרותך גם לתכנת את מד הזמן כדי לסגור אוטומטית את השער כאשר הוא מגיע לגבול הזמן.

אתה יכול להגדיר טיימר למתי השער ייפתח ויסגר בזמנים מסוימים במהלך מרוץ. אתה יכול להגדיר את זה ליום אחד, מחזור של שבעה ימים, או יום חול. אתה יכול לנטרל אביזרים אוטומטיים אם אתה לא רוצה שזה יעשה את שביל הגישה שלך בטוח יותר. הטיימר יכול לפתוח את השער במהלך היום.

טיימר וירטואלי למכוניות יכול לשמש כדי לעקוב אחר המהירות של המכונית שלך. מכשירים אלה יכולים לשמש כדי למנוע ממכוניות לפתוח ולסגור. התקנים אלה יכולים לשמש גם לשליטה על השערים. עם טיימר וירטואלי למכונית, אתה יכול גם להגדיר את הטיימר כדי לסגור את השער לאחר תקופה מסוימת של ימים. אין צורך לדאוג לגבי זה, כפי שהוא יהיה סגור ברגע שהמרוץ יסתיים.

אתה יכול להשתמש בטיימר וירטואלי למכוניות כדי לשלוט בפתיחה וסגירה של שער. המכשיר יכול להיות מחובר למחשב באמצעות כבל USB. עליך לבחור הגדרת USB של 19,200 אם אתה משתמש בה עבור המוסך שלך. הגדרה זו תאפשר לך לשלוט בשערים שלך. על ידי הגבלת גישה לחלקים מסוימים של הרכוש שלך, תוכל לשמור על המוסך שלך מאובטח.

טיימר וירטואלי למכוניות מאפשר לך לעקוב ולתזמן את המכוניות שלך במוסך. ניתן להשתמש בו בתרחישים שונים, ממרוץ בנתיב אחד לנתיב אחד עם מכוניות מרובות. אתה יכול להגדיר את מד הזמן לכל מספר של שערים. התוכנה מתוכננת להיות תואמת לכל מחשב. ניתן להשתמש בתוכנה זו גם ב ־ Mac וגם ב ־ Windows. התוכנה חופשית להורדה והתקנה.

טיימר וירטואלי למכוניות יכול אוטומטי דלת המוסך שלך. הוא יכול להתחבר לשערים חשמליים ולאפשר שליטה באמצעות רשת או אפליקציה ניידת. התוכנה יכולה לשלוח נתונים ישירות למחשב שלך כך שתוכל לנתח את הנתונים שהוא אסף. אם אתה רוצה אוטומטית את השערים, אתה יכול להתקין את DigiGate. המכשיר הזה מחובר לשער חשמלי וניתן לשלוט בו באמצעות טלפון חכם.

יש כמה סוגים של טיימר וירטואלי למכוניות שיכול לשלוט בדלתות בשטח שלך. אתה יכול להשתמש בו כדי אוטומטי המוסך שלך. זה יכול להיות מחובר למחשב על ידי USB או Bluetooth. כדי לגרום לזה לעבוד, תצטרך לצרף את זה למחשב. לאחר מכן הוא יופיע במחשב שלך כפורט Com וירטואלי. המאיר שלו ידליק ויכבה באופן אוטומטי כדי לא להפעיל את הדלת שלך.

פרטים נוספים: טיימר וירטואלי http://carlog.co.il/