אם אי פעם עבדת בחברה שמשתמשת בלקוחות סמויים, אתה יודע שהם נכס גדול לארגון. בנוסף למתן תובנות שירות לקוחות יקרות ערך, לקוחות סמויים הם דרך מצוינת לחשוף התנהגויות ניקוז עובד. ניתן להקצות ללקוחות סמויים מגוון רחב של משימות כגון התבוננות בעובדים בהפסקות צהריים, הפסקה ארוכה וחבלה במכונות. לקוחות סמויים בדרך כלל עובדים על בסיס יומי ומספקים דיווחים מפורטים ללקוחות בכל יום.

כדי לבצע משימה זו, לקוח סמוי יעמיד פנים שהוא רופא, עורך דין, כומר או חבר בתקשורת החדשות. לקוחות אלה לא יבצעו שירותים מקצועיים ולא יקיימו יחסים חסויים עם מקצועות אלה כמו משרד רופא. במקום זאת, הם יבחנו ויאספו מידע הנוגע לכיבוש שהוקצה להם. ברגע שהם יאספו את המידע הזה, הלקוחות הסמויים יחזרו למשרד ויספקו אותו ללקוחות מיועדים.

לקוחות צריכים לשאול על העלות והאורך של החקירה לפני שכירת שירות חוקר סמוי. חקירות סמויות יכולות לקחת שישה עד שמונה שבועות כדי להשלים, והם יכולים לעלות אלפי דולרים בשבוע. חשוב לבדוק אם החוקר הסמוי נקשר והוא זמין להעיד בבית המשפט. חשוב גם לשאול אם החוקר זמין להעיד בבית המשפט. חוקר מורשה צריך גם להיות מוכן לעמוד לדין במקרה הצורך.

חקירה סמויה יכולה לצרוך זמן. בדיוק כמו תוכניות הטלוויזיה, הם לא תיקון מיידי. חקירה סמויה ממוצעת יכולה לקחת בין ארבעה לשישה חודשים להשלים. לקוחות רבים תוהים למה זה לוקח כל כך הרבה זמן. זה מובן שעובד חדש לוקח ארבעה עד חמישה שבועות להסתגל לעבודה החדשה שלו. עבודתו של הלקוח הסמוי יכולה לעזור לחשוף חבלה בעובדים, ואולי אפילו להציל עסק מאסון.

לקוח סמוי יכול לעזור לכם להבין אם משהו לא בסדר בעסק שלכם:

זוהי דרך נהדרת לעובדים לזהות חבלה על ידי שימוש בחוקרים סמויים. במהלך החקירה, חוקרים סמויים להישאר מוסתרים מכוח העבודה, ולא לשאול שאלות פולשניות באופן מיידי. לעתים קרובות הם יוצרים קשרים עם עובדים ואוספים מידע על פעילותם. עסקים יכולים להשתמש בתוצאות כדי לזהות את האשם. חקירות אלה יכולות להיות דרך נהדרת לחסוך כסף ולחשוף חבלה בעובדים. הן גם דרך נהדרת לחברות לגלות מה הן עושות, כיוון שהחוקרים הסמויים לא מחפשים פעילות לא חוקית.

אנשי צוות חקירה סמויים חייבים להיות מודעים לכך שהחקירות האלה אמיתיות ומתרחשות בזמן אמת. לכן, עליהם להיות מוכנים לכוח-האדם הבלתי-צפוי והמרשל בהתראה של רגע. בלי קשר למצב, לקוח סמוי חייב לעבור הכשרה וניסיון מתאימים כדי לבצע את משימתו בהצלחה. ככל שלקוח סמוי מנוסה ומיומן יותר, כך סביר יותר שהוא או היא ישיגו תוצאה מוצלחת. ואם חוקר סמוי יוכל לעשות את זה, הם יצליחו יותר.

חקירות סמויות יכולות להיות חיוביות או שליליות. ניתן להשתמש בו כדי לבצע בדיקת נאותות על עובד פוטנציאלי או שותף עסקי. אנשים רוצים להרגיש בנוח עם המעסיקים והעמיתים שלהם. זה אפשרי באמצעות חקירה סמויה. סוג זה של חקירה סמויה יכול להיות דרך נהדרת כדי להגן על החברה שלך ולהימנע ממצבים מלקוחות פוטנציאליים.

לקוח סמוי מאומן היטב יכול להתמזג עם מקום העבודה. הוא יקבל על עצמו תפקיד של רופא, עורך דין, איש כמורה או כתב חדשות, ויהיה מתואם עם עובדים אחרים. חקירות סמויות מבוססות בדרך כלל על החיים האמיתיים, אבל לקוחות סמויים חייבים להיות מסוגלים לנתח ולפרש את הממצאים של המטרות שלהם. אם יש צורך, הלקוח הסמוי חייב להיות מלוכד ולהיות מסוגל להעיד בבית המשפט.

האתר הרשמי של הלקוח הסמוי הוא מקור נהדר של מידע עבור לקוחות פוטנציאליים. האתר שלו וקודי SIC/NAICS מועילים בהערכת המוניטין שלו. גם הערימה הטכנית של החברה חשובה. אם אתה צריך לנהל חקירה, אתה צריך לשקול שכירת לקוח סמוי מקצועי. אם אתה עורך דין, ללקוח סמוי יהיו הכישורים והניסיון לחקור ולהגן על הלקוחות שלך בבית המשפט.